reklama

Pozitívna správa - Fico neexistuje!

Dlhé roky všade čítam a počúvam slovo "Fico". Čo to je? Kto to je? Vraj je to nejaký politik, predseda nejakej vlády, demagóg, správny muž na správnom mieste, sociálny demokrat a čo ja viem čo ešte. Verte tomu, že mi slovo "Fico" otravuje už niekoľko rokov život. Počúvať všade, že za to zlé či dobré môže Fico, to ma už dlhšie nebaví. V rámci psychohygieny sa mu vyhýbam ako len môžem. Ak ho vidím v Tv, okamžite prepínam na dokumentárny kanál, ak ho počujem v rozhlase, preladím na Devín. Pristihol som sa už aj pri tom, že slovo Fico často vôbec nevnímam. Aké bolo pre mňa zadosťučinenie prečítať si dnes správu, že ten Fico zrejme vôbec nemá adresu a že jeho adresu nevie nájsť ani polícia. Niektorí sa nad tým s chuťou rozčuľujú, ale pre mňa je to jednoznačne pozitívna správa. Ak nemá adresu, trvalé bydlisko, tak je to pre mňa dôkaz, že ten Fico zrejme vôbec neexistuje!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Možno je tá osoba len prejavom masovej halucinácie, možno je to len mediálny výmysel. Videl ho niekto? Ak áno, ste si istí, že tá osoba v TV správach je skutočne Fico? Čo ak je to len nejaký herec z trápnej telenovely? Jedného takého som videl v reklame na prací prášok. Čo ak je to nejaký počítačový pirát? Na googli mi vyskočil aj odkaz na rip nejakého filmu a podpísaný pod ripom bol práve Fico.

A možno ani nie je problém v tom vybájenom Ficovi, ale v polícii a súdoch. Ak by som bol policajtom a nevedel nájsť adresu pána, ktorý je dokonca predsedom vlády, tak by bolo úplne jasné, že som mizerný policajt. Ak by som bol sudca, ktorý stále volá toho Fica k súdu a on by ma ignoroval, tak na toho ignoranta podám žalobu, udelím mu pokutu, prípadne sa dám po šiestom predvolaní (toho Fica) vyšetriť psychiatrom. Čo ak trpím halucináciami?

Samozrejme je tu aj otrepaná myšlienka, že ten Fico existuje, ale slúži ako kamufláž konšpiračného sprisahania oligarchov, o ktorých na rozdiel od toho Fica nepochybujem, že existujú. Tí oligarchovia, to sú tí, čo nás oblbujú a okrádajú a k tomu sem tam potrebujú pre dôverčivé davy ovčanov nejakú tú marionetu. Tí oligarchovia to možno zbabrali a zabudli svojmu hercovi vytvoriť trvalé bydlisko. Možno niekde súdruhovia oligarchovia urobili chybu...

Ak sú policajti mentálne v poriadku, rozmýšľam nad tým, či je normálne, aby Slovensko malo za premiéra človeka, ktorého adresu nevedia nájsť. Je pre mňa dosť podivné, že predsedom vlády sa môže stať aj človek, ktorý nemá trvalé bydlisko. V tom prípade sa premiérom slovenskej vlády môže stať akýkoľvek výrečný bezdomovec.

A možno mám zle nastavený kalendár a dnes už je 1. apríl.

Nevadí. Nenechám sa rozkolísať špekuláciami. Beriem to dnes tak, že ten Fico neexistuje. A to je po dlhých rokoch vnímania Fica médiach a v rozhovoroch ľudí jednoznačne pozitívna správa.

Ján Macek

Ján Macek

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Je lepšie plávať mimo hlavného prúdu. Zoznam autorových rubrík:  Ukrajinská krízaSúkromnéŠkolstvo

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu